Translate

zondag 9 december 2012

Mijn lieve Nunu'tje

Zondag is de dag van Rob de Nijs. Het is zijn dag! En dan mag hij doen wat hij wil!

Rob heeft nu ijsvrij. In zijn tutuutje zit hij te bibberen op de bank.
Zal ik een liedje over mijn vriesangst schrijven? denkt hij bij zichzelf.

Ik heb het nog maar nauwelijks verzonnen of Rob begint achter zijn piano al te componeren.
Zijn nieuwe liedje gaat over een oude vriendin.
Haar naam is: Nunu'tje.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Voor de lezer:

Neem een willekeurig melodietje in je hoofd, en zing de tekst uit volle borst mee!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ik zit hier op de bank helemaal alleen in mijn tutuutje,
buiten is het min 10, mijn lieve Nu, Nu... nu'tje.
Ik hou echt heel veel van jou,
maar nu even niet.

Refrein:

Want ik zit hier op de bank in mijn tutuutje.
Oh, mijn lieve Nu..., Nu... nu'tje,
maar nu even niet.

Je hebt van die mooie koude ogen,
liefdevol glinsteren ze naar mij.

Maar nu even niet,
want het leven is zo kort.

Ik heb je nog zoveel te vragen,
maar mijn lieve Nu..., Nu... nu'tje, nu even niet.

Refrein:

Want ik zit hier op de bank in mijn tutuutje.
Oh, mijn lieve Nu..., Nu... nu'tje,
maar nu even niet.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

'Dit wordt misschien wel een carnavalskraker,' mompelt Rob lichtelijk enthousiast in zichzelf.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten