Translate

donderdag 27 december 2012

Alles in de gracht

In het plaatsje Houten (bij Utrecht) heeft de Mobiele Eenheid van de politie een einde gemaakt aan een illegale houseparty.
Mede door de inzet van een helikopter, sloeg er een kudde roodbonte koeien op hol.
En uiteindelijk belandden die arme beesten met z'n allen - ergens in het centrum - in een gracht.
Ja..., de gemeente doet er blijkbaar alles aan om uit de crisis te geraken.
In Houten hebben we dus vanaf nu, ieder jaar "de Houtse koeienfeesten" (een variant van Pamplona).

In China doen ze dat veel eenvoudiger! Daar hebben ze in een winkelcentrum, een enorme aquarium uit elkaar laten klappen. De tropische vissen zwemmen nu ook gezellig in de grachten rond.
Komt dat zien..., komt dat zien!

Willie en Inge uit Maarssen (ook bij Utrecht) winnen de 1e prijs bij knapperige oliebollentest.
In de laatste week van 2011 verkochten ze er zo'n 60.000.

Dit jaar worden het er naar verwachting nog veel meer! "En wat overblijft, kiepen we gewoon in de gracht", hoorde ik Inge fluisteren.

De Rijn stijgt naar 14.45 meter boven N.A.P. Volgens mij hebben de Maya's daar iets mee te maken. Als dat maar goed gaat! Ik zal maar snel ergens in het centrum van Amsterdam een optrekje gaan huren. En dan ga ik in de gracht een hele grote Ark van Noah bouwen.

Als hij klaar is, spuit ik mijzelf helemaal in met "Feliz Fin del Mundo" van Axe.
Nou..., laat ze dan maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten