Translate

donderdag 29 november 2012

Job-flirten

"Een sollicitante met een knap uiterlijk, een aanstekelijke lach, en die een beetje flirt met haar toekomstige baas, krijgt gemakkelijker een job", lees ik ergens op internet.

Nou, dat is natuurlijk weer het resultaat van een van die onzinnige onderzoeken van wetenschapper Diederik Stapel, denk ik bij mijzelf. Zoiets weet toch iedereen al! Bovendien vind ik het behoorlijk seksistisch!

Maar ik ga nu wel mijn profielfoto aanpassen. Een mooie pruik, een paar oorbellen, een beetje botox hier en daar, een lippenstiftje met glimmende sterretjes, en wellicht gaan dan nog meer mensen mijn verhaaltjes lezen.

In de Zwitserse stad Zurich komen binnenkort drive-in sekscabines.
De cabines krijgen een eigen parkeerplaats, alarmbellen en... een adviseur!

Misschien kunnen ze dit idee combineren met het oude concept van de drive-in bioscoop. Seksfilms op een groot scherm en in de cabines lekker liggen rommelen.
Een zak popcorn en een drankje erbij. En hopla..., weer een aantal mensen een fijne avond bezorgd.

Ik weet niet wat die adviseur allemaal doet?
Maar misschien kun je bij hem of haar, ook wel een cursus solliciteren volgen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten