Translate

vrijdag 26 oktober 2012

Kookles

De snooze-knop op je wekker veroorzaakt een gevecht tussen de stof serotonine (die je in slaap doet vallen) en dopamine (de stof die zegt dat je moet opstaan). Met als gevolg: dat je de hele dag niet optimaal fit bent.
Vanaf nu wordt er dus niet meer gesnooz...d-de!

New Yorkse politieagent wilde zijn vriendin zachtjes koken en daarna opeten. Gedver..., vlees moet je braden en lekker kruiden.
Die man moet eerst maar eens op kookles gaan, ja toch!

Wetenschappers, en ook weermannetjes en -vrouwtjes gaan voortaan zwijgen. Want als ze bijvoorbeeld een aankomende aardbeving te licht inschatten, gaan ze nu geheid de gevangenis in.
We moeten dus weer zelf een natte vinger in de lucht steken en het weer voorspellen.
Het kan vriezen en het kan dooien.

Een Smartphone bevat dubbel zoveel ziektekiemen als een deurklink van een toilet!
Dus binnenkort mag je daar ook al niet meer bellen.

De nieuwe tour van de Rolling Stones heet: Rock en Rollator!

Project CHAMP: Boeing heeft een raket uitgevonden die alle elektronica vernietigt, maar de rest onaangeroerd laat.

Begin jaren '80 hadden ze de Neutronenbom uitgevonden, die alle mensen vernietigde en de gebouwen overeind liet staan.
Ik heb toen nog een serie tekeningen gemaakt van mijn kleren. Een eenzame spijkerbroek die over een stoel hing en zo meer. Want weldra zou ik er niet meer zijn.

Maar..., ik ben er nog steeds, dus met Champ zal het ook wel niet zo'n vaart lopen.

Hé..., ho..., help, mijn computer houdt er mee op.
Biep..., biep..., blurp!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten